Úprava klasifikace v Boru

[29.05.2009, ]

A je to tu milí bouderisti, hra s čísly začíná... dávám vám prostor se vyjádřit ke klasifikaci v Boru...


Tak myslím že je na čase s tou Borskou klasou někam pohnout, doufám že budete mými dobrými pomocníky a spolupracovat :) Tak půjdem od toho nejtěžšího a prosím o trpělivost, je toho celkem dost :) Udávám všechny boudery nad 6C, níže s klasou tam budou taky velký přestřely, musím to nechat na někom jiným. Jestli chcete nebo víte co by se mohlo schodit pod 6C tak se nebojte vyjádřit.

Prosím o vyjádření ke klase Vildu Chejna, Jirouse, Andreje Chrastinu, Luboše Mázla, Tomáše Pilku, Tomáše Strnada, Honzu Adamce, Jendu Šolce, Herbika, Honzu Chválu a všechy ostatní, kteří budou chtít přispět k úpravě klasy, předem vám děkuji...

Budu se snažit vzít průsečík vašich názorů a dát bouderu nějaké číslo, popř. ponechat :)

Downgrading or Upgrading

8A+

H2O 8A+ Myslím klasa ok, malý chyty, tady není co řešit, bez opakování.
Zlatý Drak 8A+ Martin vylezl nedávno kvůli videu dvakrát po sobě, bez opakování.

8A

5 Minut Před Smrtí 8A Myslím že to bude sedět, hrubá silovka přes dírky,zatím bez opakování.
Kyselina Mravenčí 8A Traverz bez horní hrany, zatím ok, bez opakování.

7C+

Duch Bez Tváře 7C+ Hrubá silovinka, né-li těžší, bez opakování.
Hypermax 7C+ Hrubá silovinka, možná 7C/C+.
King Kong 7C+ Bouder je v podstatě o skoku, takže buď 7C+ nebo morfo 7C?
Raiden 7C+ Jasná věc, lišty a dělej co umíš, možná těžší, bez opakování. 
Střelný Prach 7C+ Jasná medvědí hrana, myslím že klasa ok, bez opakování.
Zavulon 7C/7C+ Taky pěkná věc, buď 7C nebo 7C/C+?

 7C

Bombastium 7C O jednom morfo dlouhým kroku do né příliš dobré dírky, možná malinko těžší?
Geser 7C Klasa ok, ale nebylo by lepší spojit to se Zavulonem do jednoho bouderu?
Hemenex 7C Jasnačka od Sviště, myslím že to bude těžší, buď 7C/C+ nebo i 7C+?
Hrubá Nekázeň 7C No malinko se nám uštípnul kyzeček a teď je to těžší.
Nepovolaným Vstup Zakázán 7C Myslím, že ok.
Pane Bože Dej Mi Sílu 7C Krásná hrana, která je v Polsku a nebude v průvodci :(
Pašeráci Drog SD 7C Opět tu máme hranu na medvěda, nevím jestli 7C/C+?
Sex, Drogy, Alkohol 7C Trošku morfo věcička o dlouhým kroku do hrany, bez opakování.
Tetrachlorodibenzo-p-dioxin 7C Myslím že hodně kvalitní 7C.
Všechy Řitě Světa I Ta Má 7B+/7C Tak podmínky tady budou hrát do noty.

7B+

Adr Fitnes Myslím, že ok.
Čistá Duše 7B+ Myslím že ok, bez opakování.
Ďáblovo Zlo SD 7B+ Hrubé lišty, možná malinko těžší?
Godzilla 7B+ Krásné silové kroky a vytrvalostní dolez,sedí.
Minové Pole 7B+ Zde malinko s rezervou, ale míň jak 7B to nebude, bez opakování.
Mravenčení 7B+ Tady mi stojí vlasy hrůzou, nevím možná bych to takle nechal, bacha na čistotu přelezu.
Návrat Tučňáka 7B+ Nízký start, trochu divný nástup, asi lehčí.
NesnesitelnáTíže SladkýchSlibů 7B+ Parádní obliny, nechal bych.
Palmex 7B+ Kolmárna na prstíky, nechal bych.
Peklo Nad Zemí 7B+ Zde se leze hodně nízko nad zemí :( jinak těžké.
Prontoflex 7B+ Ocelové prsty s sebou, nechal bych.
Život Báry Halbrštátové 7B+ Pěkná linie, sedí.

7B  

Antrax 7B Těžký zved a pak dolez po oblinách doleva, možná 7A+/7B?
D.D.T. 7B Jeden hodně dlouhý a těžký krok, asi ok, bez opakování.
Ďáblovo Znamení 7B No myslím, že to bude ještě o chlup těžší.
Doktor House 7B Pěkný obliny, s vymyšlenou fintou s nohami možná 7A+/7B?
Dr. Voštěp 7B Dlouhý krok do lišty a pak poskočit, myslím že ok, nebo 7A+/7B?
Druhá Odmocnina 7B Myslím že určitě těžší, 7B+ né-li 7C?
Drž Hubu A Krok 7B Asi ok, bez opakování.
Ewergreen 7B Tady nevím.
Létající Koberec 7B Pěkný kolmáč, nezalézat do koutku doleva, buď 7B nebo 7A+/7B?
Madagaskar 7B Ou, Lůba cosi hovořil o... no snad to napíše sám :)
Muší Traverz 7B Moc hezká věc, myslím že 7A/7A+.
NeúspěšnýPokus SomálskéhoVědce 7B Pěkný oblinky, ok.
Pijavice 7B No, to asi bude těžký, zatím ok, bez opakování.
Plác Plác 7B Krásný obliny, zde hlasuju pro 7A+, záleží dost na podmínkách.
Poemex 7B Krásný lišty, ok.
Pracovní Název "Florian" 7B Myslím že by bylo dobrý sloučit pod jeden název s Absolutní mocí?
Se Stromem V Prdeli 7B Hezký oblinky, trošku divný nástup, myslím že ok.
Shortcat 7B Asi těžší 7B/B+? Nastoupit pod šipkou!
Termojaderná Fúze 7B Asi to bude ok.
Vodní Duch 7B Jasná hrana, myslím že o moc lehčí to nebude.
Vojtěch Burger 7B Morfo krok, myslím že ok.
Kleopatra Low Start 7A+/7B Myslím buď 7A+/7B nebo 7B, jinak takovej hezkej krtkáč :)
Techno 7A+/7B Kolmáč, zde nevím.

7A+

1 A 20% (jedenadvacet Procent) 7A+ Myslím, že 7A+ by si to mohlo udržet?
Absolutní Moc 7A+ Myslím, že by bylo dobrý sloučit pod jeden název s Pracovní název Florian.
Abstinenční Přízraky 7A+ Tady zatím ok.
Beach Boys 7A+ Možná lehčí 7A/A+ nebo 7A, bouder se leze bez velké díry vpravo z Mexické Vlny.
Captain Kook 7A+ Tady strašně záleží na podmínkách, já bych dal 7A/A+ 7A asi ne?
Climatex 7A+ Zatím ok, ale asi malinko lehčí 7A+?
Ďáblovo Zlo 7A+ Nechal bych určitě, bacha na čistotu přelezu.
Evolet 7A+ Asi lehčí, 7A?
Exitus 7A+ Zatím ok, nebo míň?
Faraonův Hrob 7A+ Moc hezký obliny, záleží dost na tření, takže asi ok.
Fintová Hrana 7A+ Zde nevím, já osobně bych nechal, ale někteří to vidí jinak, lehčeji?
Forma Byla Je A Bude 7A+ Myslím, že moc hezký, 7A+ jak višitý.
Ho-Chiminova Pomsta 7A+ Zde bych navyšoval na 7B, těžký zved.
Klíště 7A+ Klasika traverz, nateče, myslím že ok.
Krátkej Dlouhán 7A+ No o moc míň bych tomu nedával, ale možná 7A/A+?
Luciferův Bič 7A+ Asi lehčí 7A?
Mexická Vlna 7A+ Těžší jenom pro malé, max 7A+, možná míň?
Mravenčí Traverz 7A+ Nateče jako blázen, myslím ok.
Mravkolev 7A+ Pěkný problém, mohlo by si to 7A+ udržet.
Na Maximum 7A+ Traverz, tady nevím, ale zatím zůstává.
Optické Iluze 7A+ Tak trošku highball, špatnej dopad, lehší 7A+, bez opakování.
Orbit 7A+ Docela pěknej bouder, škoda, že si člověk musí zakazovat ty hrany, zasím sedí.
Popelář 7A+ Jeden dosti blbej krok, zatím ok.
Primalex 7A+ Pěkný, sedí, nástup z polostoje pod šipkou.
Průjezd Zakázán 7A+ No snad to dolů moc už nepůjde.
Roling Stones 7A+ Zde max 7A.
Sebevznícení 7A+ Technická finesa od Sviště, myslím že kvalitní 7A+.
Svatojánek 7A+ Tady bych to viděl na 7A?
Temnota V Hlouby Duše 7A+ Některé ohlasy jsou pro lehčí, takže 7A/A+ nebo 7A? což se mi zdá už proklatě málo, jinak nádherná věc.

7A

11 Přikázání 7A Myslím že ještě lehčí, 6C+ nebo ještě míň?
Black Jack 7A Moc hezký kolmáč, tady hraje délka do noty, 6C+?
Brad Pitt 7A Až na ten první krok, krásná hrana, asi lehčí 6C+/7A? 
Climax 7A Pěkná technická věc, myslím že 7A by to mohlo být, co vy na to?
Čekání Na Godota 7A Ok.
Čert Na Zdi 7A No tady vůbec nevím co si zakázat a co ne, kdyby to bylo jak se píše na lezci bez pravý hrany, tak já jsem pro 6C-6C+.
Čvachting 7A Hustej kolmáš, špatný chyty, nohy, bez opakování, sedí.
DC - S 7A Tak tady to nechám na ostaních, 6C+ nebo ještě miň?
Dlouhá Ruka 7A Jestli je to ten bouder co si myslím, co jsme zkoušeli s Vildou, tak kvalitní 7A.
Durex 7A Lehčí než Climax 6C+ nebo 6C?
Gumídek 7A Nechal bych, v rámci podstivosti přímo rovně bez pravých chytů.
Historie Hranic 7A Zde nevím jestli méně 6C+/7A?nádherná věcička.
Hogo-Fogo 7A Zatím ok, možná míň.
Hrubá Síla Zvítězí 7A Pěkný převísek, nebude v průvodci, šutr je už výrazně v Polsku :(
Chtěl Bych Mít Křídla Mouchy 7A Tak to je hrozně pěkný 7A a myslím, že si to udrží.
Info Párty 7A Zde nevím, jestli je to ten správný bouder, co jsme lezli jestli jo, tak 6C?
Kleopatra 7A Tak tady bych šel dolů, jasný docela dobrý chyty, jasně síla zapotřebí, ale jinak lehký, 6C+ nebo 6C? Moc hezký.
Klub Sráčů 7A Možná míň 6C+?
Kulík S Dulíkem 7A Rozhodně za míň 6C? Bez pravé hrany!
Lexikon 7A Myslím, že sedí.
Magické Oko 7A Morfo věc, pro menší těžší a pro větší lehčí, zde nevím :(
Medomed 7A Asi lehčí, 6C+ nebo 6C?
Objímání 7A Tady nevím, možná 6C+?
Odpal Tučňáka 7A Člověk si musí pročíst popisek, jak to správně lézt :( jinak asi sedí.
Offline- Right 7A Pěkný bouder, možná 6C+?
Porod 7A Asi zatím jo.
Rampa McKvak 7A Mohlo by to tak být.
Skvrnky 7A Možná malinko lehčí 6C+/7A?
Sokoban 7A Asi jo.
Střemhlav Proti Zdi 7A Zde bych navrhoval 6C-6C+?
Sub-Zero 7A Kvalitní jennokrokovka, sedí.
Supermax 7A Tvrdší 7A.
Technical 7A Tak trošku zde se budete cítit, jak ve fontáči, moc, moc hezký obliny a bouder.
Titanový Kosmonaut 7A Tak dolů už to asi nepůjde.
Vodní Lázně 7A Nevím možná lehčí, 6C+/7A?
Vyhoďte Ho Z Kola Ven 7A Tak snad si to udrží, zatím ok.
Deathmatch 6C+/7A Tady bych šel výrazně nahoru, 7A nebo 7A+?
Drchačka 6C+/7A Myslím že sedí.

6C+

Anafylaktický šok 6C+ Nevím?
Arogant 6C+ Tak myslím, že to bude už v pořádku.
Babolet 6C+ Kvalitní 6C+.
Bílá Vráska 6C+ Nevím?
Bradomat 6C+ Nevím?
Clo 6C+ Asi sedí.
Časoprostor 6C+ Divný a nízký start, asi ok.
Darmoděj 6C+ Nevím?
Devatenáctkrát A Stále Poprvé 6C+ Asi možná ještě lehčí 6C?
Dlouhé Milenium 6C+ Nevím?
Dolní Traverz 6C+ Nevím?
Druháček 6C+ Nevím?
Flusanec Na Tvář 6C+ Možná těžší?
Hajzl 6C+ Zde nevím, možná lehčí?
Hlavolam 6C+ Nevím?
Holka Modrooká 6C+ Nevím.
Hrubá Nekázeň Stand 6C+ Asi těch 6C+ by to mohlo být?
Jarní Touha 6C+ Nevím?
Javorový Sirup
6C+ Nevím?
Jízda2 6C+ Nevím?
Johny Cage 6C+ Takové asi poctivější.
Mikro-Vlny 6C+ Nevím?
Miňonky A Káva 6C+ Asi to bude lehčí?
Moucha Domácí
6C+ Moc hezký technický boulder, sedí.
Mušák Tse - Tse 6C+ Definovaný start, myslím že 6C?
Nezákonný Přechod Hranic 6C+ Nevím?
Obžerství 6C+ Nevím?
Odlet Do Teplých Krajin 6C+ Asi poctivější.
Olaf Ludwig 6C+ Nevím?
Pán Ekcelán 6C+ Nevím?
Paskřet V Křoví 6C+ To by mohlo sedět.
Plácačka 6C+ Nevím?
Pokustón 6C+ Asi to teď, už bude ok.
Rajbák 6C+ Nevím?
Ruská Ruleta 6C+ Určitě lehčí 6B+?
Silné Pouto 6C+ Nevím?
Skoky Pipen 6C+ Nevím?
Smrtelné Zlo 6C+ Tady to bude asi ok?
Step By Step 6C+ Moc hezké objímání hrany 6C+ sedí.
Stezka Odvahy 6C+ Něco jako Kometa, ale v položeným, takže nevím jestli klasu za strach nebo ne, jestli ne tak 6C, 6B+?
Sultán Solimán 6C+ Trošku morfo věcička, asi ok.
Telekomunikační Problémy 6C+ Mohlo by to sedět.
Utopenec 6C+ Kvalitnější 6C+, asi ok.
Zhroucené Iluze 6C+ Nejtěžší je první krok, možná ještě lehčí 6C?
Žabák 6C+ Tak to bude už asi sedět.

6C

(A Na Konec) Japonec 6C Asi ok.
Atlantida 6C Možná těžší?
Beach Boys - Right 6C, zatím ok.
Brambory Natvrdo 6C Technická vecička, snad sedí?
Buschwaka 6C Od kluků z Prahy, takže asi ok.
Cvalda 6C Nevím?
Čert Ví Proč 6C Nevím?
Čertův Ledový Dech 6C Asi ok, možná lehčí 6B+?
D.D. 6C Myslím že asi to bude sedět.
Dlouhý Rok 6C Jeden dlouhý krok, asi ok.
Dutý Zvon 6C Nevím?
Full Contact 6C Nevím?
Hadí Procházka 6C Nevím?
Honem Za Hranice 6C Nevím?
Hrc 6C Asi by to mohlo být, možná 6B+?
Hvězdný Traverz 6C Pěkný traverz, asi sedí.
Ignorantní Arogant 6C Možná malinko těžší.
Jízda 6C Nevím?
Kořenová Skluzavka 6C Nevím?
Krtkův Dort 6C Určitě míň 6B+, 6B?
Kurvahošigutentag 6C Asi ok, takovej divnej boulder.
Ladička 6C Možná ještě malinko lehčí 6B+?
Levá Skvrna 6C Možná ještě malinko lehčí 6B+?
Lovci Lidí S Kamerou 6C Nevím?
Milenium 6C Nevím?
Na Slunci Bez Vody 6C Asi to bude ok.
Ocásek 6C Nevím?
One Moment 6C Nevím?
Paralizér 6C Asi ok, možná 6B+?
Pašeráci Drog 6C Asi ok, možná malinko těžší?
Pinďova Levá 6C Nevím?
Poklusem Klus 6C Nevím?
Pradědeček Hypermarket 6C Nevím?
Ptačí Vejce 6C Asi ok.
Rizikové Těhotenství 6C Nevím?
Salto Del Angel Myslím že sedí.
Sračka 6C Možná 6B+?
Traverz Do Jumpu 6C Nevím?
Tučnej Bůček 6C Asi tohle sedět bude.
Vega 6C Nevím?
Vrata 6C Tohle sedět bude.

Dále tu máme Hrcák 6B+? Hulk 6B+ Možná 6B? Offline- Left 6B+? Asi jo. PU 12 6B+? Šmejk Ples 6B+? Dál nevím co schodit, pište!  

Tak to je zatím všechno... Možná založit o tom diskusi v kecy v kleci?

Štěpa

Reakce na článek


Jméno: Jirous Přibil
Datum: 02.08.2010 19:45:49
Předmět: můj názor na pár bouldrů v Boru



Ahojka kluci, o víkendu jsem byla s pražskou bandičkou na Boru...po návratu koukám na klasifikaci buldrů na netu a musím dost nesouhlasit. Na bloku Celnice je  boulder Celní Sazebník od Vás za 5c já bych tomu dala 6a+/6b i otrlý lezci s tím měli problém a když to pak srovnám s bouldrem Někdo to rád horké na Hollywoodu, který je za 6a tak je to fakt trochu úlet. Chápu, že je to vysoký, ale za 6a ani náhodou...jinak jsme spolu s ostatními vymysleli ještě variantu bouldru Celní deklarace více z prava ze dvou dírek do bočáku pak oblina a nahoru...po konzultaci s Jírou, Kubou a spol tak za 6b+ totiž ani tenhle boulder nebyl zadarmo:) díky jinak parádní lezení Katka Prokopka


Jméno: Štěpán Stráník
Datum: 07.06.2009 09:59:46
Předmět: Komentářů přibývá...



Díky Tome, že jsi se taky vyjádřil...tak snad registrace je už ok...Deathmatch jo to je těžký, malý chyty...Brad Pitt trochu divnej nástup,ale pak bomba, Plác Plác jsem lezl vpravo dole jak jsou ty tři modrý šipky a vylezl jsem Agnorantem tz. že jsem nelezl až úplně doleva, ale byly podmínky takže jsem to dal vlastně na druhý pokus, klasa 7A+?7B? Jinak v KK bývá často mokrá dírá a já jsem jí měl teďka taky, snažil jsem se to místo co nejrychleji přelízt, jednou mě to ale tak hnusně vyjelo...Jinak Godzilla viz Vilda.


Jméno: Vilda Chejn
Datum: 06.06.2009 21:20:18
Předmět: Zdar.



Godzilla začína ze sedu po dná stupem king konga, jdeš do madla, pak se snížíš do nástupu KK, pak dlouhý fix do dírky vlevo, kříž do další dírky(nejtěžší krok) na hranu offline a pravým variantem hrany nahoru. měj se


Jméno: Tom Strnad
Datum: 06.06.2009 20:33:25
Předmět: Bor



Ahoj Štěpáne, dřív to nešlo, blbla mi registrace. V podstatě souhlas s klasou.

Tíži a Báru bych určitě nechal B+, nejde mi Deathmatch, Brad Pitt, Shortcut, nepochopil jsem Godzillu. Ještě se chci zeptat k Plác plác : Nástup je z díry a doleva až hranou nebo výlez o kus dřív? My  to lezli až do hrany.

Zkoušel jsi nástup úplně vpravo (pod modrými šipkami) - traverz doleva do hrany? Klasa?

Jinak jsem žil v dojmu, že mi King kong jde, než jsem si tam dost natáh šlachu v pravým mokrým bočáku, což je

pro mě konečná (v KK) v týhle mega lajně.

Tom 



Jméno: Štěpán Stráník
Datum: 06.06.2009 14:14:14
Předmět: King Kong



Já jsem to neschodil, ale myslím si že je to taky lehčí, ve čtvrtek Martin vylezl prodloužení King Lines a dal tomu 7C+ v King Kongovi vymyslel mnohem líp nohy, teďka je to takovej skoko-shyb, škoda mě chybělo málo, ještě teď je tam obtisklá ruka cenťák pod hranou :) Krásná linie, ale nejtěžší je skok, spodek se dá :)


Jméno: Michal Smrž
Datum: 06.06.2009 12:40:00
Předmět: King Kong



KK za 7C...no to teda nevim nevim :-) Asi tam budu muset Stepo zajet s tebou, abys mi ukazal tu tvoji fuss technik...ikdyz pochybuju, ze to bude reseni, ktery to rozklicuje. Leda, ze se tam objevily nejake stupy...jinak je to totiz porad o prasecim shybu za dvojprdu bez nohou. 


Jméno: Milan Řehák
Datum: 05.06.2009 19:24:37
Předmět: Taky nazor



Ahoj Stepo,

Obecne se nerad vyjadruji k cislum, ale budiz.

Z toho co mam vylezene mi prijde vsechno tak jak pises vyse. Jen se rozchazime v nasledujicim:

Kleopatra - 7A

Climax - 6C+

11 Prikazani - 7A

Hodne zdaru s pruvodcem, kdybys potreboval sponzory, tak dej vedet. Mejte se a at to leze. 



Jméno: Štěpán Stráník
Datum: 04.06.2009 22:00:57
Předmět: Ještě



Ještě Mravenci už jdou 6A max A+


Jméno: Martin Stráník
Datum: 04.06.2009 21:43:27
Předmět: Klasa...



Dneska sme něco pozkoušeli tak tady sou dojmy...

Šmejk plesk 6B,Miňonky a káva 6A, Plácačka 6B, Low start Kleopatry 7B, Pijavice 7A+, Madagaskar 7A/A+, Beach Boys rovně za 7A, Ďablovo Znamení 7B
Mucholapka sedí...
Jinak sem ještě přidal pár kroků King kongovi,Start v offline, doprava a King Kongem nahoru(propojení 7A+/B a 7C), takže King Lines 7C+?, tím pádem vidím King Konga za 7C, dneska sem tam nejak líp poladil nohy než kdysi a skok mi přišel výrazně lehčí...



Jméno: Štěpán Stráník
Datum: 04.06.2009 21:37:35
Předmět: Klasa



Tak podle mě: 
Bombastium těžší 7C,
Návrat Tučňáka bych asi zručil, dost nízký a divný start,
Nesnesitelná Tíže max 7B+,
Adr Fitnes lehčí 7B+,
Bára lehčí 7B+,
Druhá Odmocnina 7B+
Muší Traverz 7A/A+ nebo lehčí 7A+
Plác Plác při podmínkách se mi to lezlo skvělě, myslím 7A+
Poemex lehčí 7B
Shortcat 7B+
Kleopatra Low SD 7B
1 a dvacet procent 7A+
Svatojánek 7A
Beach Boys rovně 7A
Absolutní moc sloučit s florianem 7A+/7B
Captain Kook 7A
Climatex 7A?
Ďáblovo Zlo 7A+
Fintová Hrana spíš 7A
Ho Chiminova Pomsta min 7B
Krátkej Dlouhán 7A+ asi
Mravkolev 7A
Optické Iluze 7A
Roling Stones 7A
Temnota v hlouby duše max 7A+, ale nechal bych nebo 7A/A+
11 Přikázání 6C+
Black Jack 6C+
Brad Pitt 6C+/7A
Climax 6C+/7A
Čert Na to nevím je to divný co si zakázat a co ne:(
DC-S 6C+
Dlouhá ruka možná 7A+
Durex 6C-C+
Info Párty 6C
Kleopatra max 6C+
Klub Sráčů 6C+/7A
Kulík S Dulíkem 6C
Medomed 6C
Objímání 6C+
Offline right 6C+
Sokoban lehčí 7A
Střemhlav Proti zdi 6C+
Titánový kosmonaut 7A
Deathmatch 7A/A+
Clo 6C+
Hrubá nekázeň stand 6C+max
Miňonky a Káva 6A max 6A+
Ruská Ruleta 6B+max
Smrtelné zlo max 6C+
Step by Step max 6C+
Stezka Odvahy 6C
Zhroucené Iluze 6C+ max
Beach Boys Right těžší 6C
Ignorantní Arogant 6C těžší
Krtkův Dort max 6B+
Ladička 6C
Paralizér 6B+
Šmejk Ples 6B








Jméno: Vilda Chejn
Datum: 04.06.2009 17:37:55
Předmět: moje chyba:)



K tý hrance - já si špatně přečetl, Herbík to napsal správně. já psal o bouldrech těsně vpravo od Sultána.


Jméno: Jan Jüptner
Datum: 04.06.2009 17:02:40
Předmět: Hrana u Sultána



http://www.lezec.cz/cesta.php?key=44707   To je ta hranka u Sultána.


Jméno: Jan Jüptner
Datum: 04.06.2009 16:51:19
Předmět: Hrana u Sultána



http://www.lezec.cz/cesta.php?key=44707   To je ta hranka u Sultána.


Jméno: Vilda Chejn
Datum: 04.06.2009 16:39:36
Předmět: Zdar:)



Ta hrankostěnka - těsně vedle magickýho oka je myslím Vlčí kožich 6B+.O kamen níže je ještě jedna hranka Vrata 6C.
K magickýmu oku začíná mám pocit z takovejch děr a pak přes lišty do díry, nechal bych to v roztylu 6C -7A:).
Jinak Majzlík vylezl ten traverz na Titaniku do Mravkolva - napsal si 7C. Já to taky zkoušel a myslím si, že spíše 7C+?


Jméno: David Kozel
Datum: 04.06.2009 13:30:01
Předmět: Tsss



Si nemusel mit nohy u brady


Jméno: Adam Fiala
Datum: 04.06.2009 07:40:25
Předmět: oko



tak třeba já jsem to z těch lišt nastupoval:) ale michal 205 šáhl až do té díry:D:D jinak co je ta hranka na šutru vlevo od sultána? moc pěkné, tak 6C?


Jméno: David Kozel
Datum: 03.06.2009 12:11:52
Předmět: Oko



Bo ste desni ojebavaci ))), az ta lista bude sucha,tak nevidim problem :-)).

mi zas prisel Breda Pita jako spis 6C, ale ono vetsina veci co sem lezl mi prislo ze sedi .... 



Jméno: Štěpán Stráník
Datum: 02.06.2009 22:48:55
Předmět: Bor...



Adame díkec... údolní strana mucholapky je 7A jasně start blbý s tou dírkou :( s magickým okem je problém protože delší prostě to odrbou :( ale prostě nedá se nic dělat a jinak že bugs bunny je 6B, tak to je totální blbost, myslím že mi někdo říkal 7A+ takže buďme soudní a půl klasu do 6B teda v Boru nehci :) 


Jméno: Adam Fiala
Datum: 02.06.2009 22:27:50
Předmět: klasy



čau taky bych přispěl

1) Udloni strana mucholapky sedi, ale s proogramem docela lehke, paradoxne nejtezsi nelogicky start (nemuzes dvouprstovou dirku, zacinas 5 cm pod ni). Nechapu proc se to u nas takhle porad dela, petrac treba beru ale tenhle boldr o tom ocividne neni tak nevi proc to takhle omezovat

2) sokoban - 6C+? nevim lezl jsem to s tim ze to je 6C , tak mi to prislo lehci

3) brad pitt - nadhera a podobne tezke jako ta moucha nebo jak to je. 7A bych nechal

4) magocke oko - ja a kamos co ma 205 cm jsme to flesli, kozel se nehnul. Vubec nevim jak se tohle hodnoti. 

5) Climax - urcite 7A, jestli to je to co myslim, plizeni do bekendu a pak skok na hranu. Nejtezsi ze tech, co jsem predtim jmenoval.

6) Adr fitness ani ze stoje, pro 7Ackare jako jsem ja... tak nevim jestli vam to k necemu je

7) offline right bych dal 7A

a tak no. Jinak jsem vylezl na Boru max 7A, ale nejtezsi muj boldr je Bugs Bunny na Bystricce a to je 6B, tak nevím co to tu máte za bordel:D



Jméno: Michal Smrž
Datum: 02.06.2009 16:38:53
Předmět: Jirous atd.



Hele Jirous nemusis tady tak dramaticky aixo branit, nevim, ze by nekdo rikal, ze za vsechno muze jen vase video...cely to o videu one night je tak, ze na nase kecy do Polaku nas vsechny Piotr suse zazdil prave tim videem. Nic vic. Proti tomu nemuze nikdo z nas rict nic, nez je je to pravda. Je to skoda, ze se to video takhle zkompromitovalo, protoze je a bylo super stejne tak jako napad na one night akci, jen proste v nepravou chvili pouzity jak sprcha na nas vsechny. Nemyslim, ze by pruvodce mohl byt kdy pouzitej v tomhle smyslu. Spis jsem presvedcenej, ze diky nemu se muzou vsem dat jasne informace co ANO a co NE..., protoze pravidla lezeni na Boru tam bezpochyb budou.


Jméno: Štěpán Stráník
Datum: 02.06.2009 13:40:17
Předmět: Jirous



Ok Jirousi, pokuta mě příjde taky blbost, no chtěl jsem v pátek na Bor, ale bude to asi dost mokrý :(


Jméno: Jirous Přibil
Datum: 02.06.2009 13:27:28
Předmět: štepa:



Jasný nahoru nejezdíme...ale zákaz tam neni a pokutu tam platit mi přijde blbost.

 

Co se tématu článku týče tak se to vždy stočí jinam :)

třeba: kam jedete na víkend?

Já asi planet festival v Táboře.



Jméno: Štěpán Stráník
Datum: 02.06.2009 13:19:13
Předmět: Tak snad příště k tématu :)



Jirousi neřikám že je to jenom kvůli aix videu, ale prostě schodou pár okolností to takle blbě dopadlo :( Souhlasím, že průvodce zpopularizuje více oblast, než video... Ale přeci nechceš abychom si hráli na vlastním písečku a byli za tajnůskáře, prosím tě žádnej zákaz tam není, to je pravda, ale prostě nejezděte až nahoru pod les, myslím že místním to může dost vadit a kolemjdoucím turistům také, vypadá to, že se tam ještě těží dřevo, takže lidi co tam pracují by byli pěkně nasraný, kdyby třeba klády nemohli dát pod ten les,(parkoviště) kde je dost místa, nebo chceš aby kvůli parkováví na lezce, lidi podali stížnost, že si tam jezdí jak se jím zachce, když dole mají pěkný velký parkoviště :) Jinak tento článek měl být o klase... :) 


Jméno: Jirous Přibil
Datum: 02.06.2009 12:51:09
Předmět: vilda:



Vilda: Jasně že jsem pro průvodce a těšim se na něj, ale byl tu pláč že Bor zakážou kvůli aix videu a tak aixo bráním se slovy "průvodce Bor zpopularizuje mnohonásobně víc!" 

Jo a pod les se s autem podle mně klidně může, není tam zákaz vjezdu a cedule že jsi v rezervaci také není.  



Jméno: Michal Smrž
Datum: 02.06.2009 11:51:15
Předmět: re Slib



Stepo tak jsem prosel stare clanky o Boru z lonska a zjistil jsem informace o dalsich nekolika vecech, co jsem lezl.

  • Na Mucholapce na nahorni strane, boulder uprostred (znaceny jako c.2.)s klasou 6C+/7A=>dal bych to na 6C.
  • Na Mucholapce udolni hrana, start z polostoje z direk a do prave steny do list a pak na hranu se schovanou dirkou. Nadhera a 7A podle me. Triky problem.
  • Climax=>sedi 7A
  • Kapitan a boulder na strane od paseky ze sedu z velke diry a doleva na hranu a tou nahoru. Mam pocit, ze to bylo 7A+ a ja bych to videl spis o kousek lehci, 7A.
  • Pak jsem zkousel King Kong a to mi prijde zlo. 7C+ urcite. Ale nevylezl jsem.
  • Podobne je to s Adr fitnesem. Nevylezl. Ze stoje ano a tam bych to videl na 7A nebo mozna A+.
Tak to je bohuzel vse, vice budu muset vytahnout fakt uz asi jen z Vildy nebo tam zajet.


Jméno: Vilda Chejn
Datum: 02.06.2009 09:43:20
Předmět: Druhé kolo - a nebude poslední:)



Zdar. Tak ještě 11 přikázání 6C+, Dlouhá ruka možná 7A+. vodní duch moc jasná hrana není -jak mi potrvdili Tomáš Strnad i Svišť tzn. musí se to lézt stále po hraně přes malý chyt -nechal bych 7B. střemhlav proti zdi 6C+. Clo 6C+/7A.
Ad zavulon vs Geser - podle mě je nelogickej bouldr zavulon -zvlášť teď když se očistila spárka vedle - pokud tam dolezeš tak, že chytneš dírku levou rukou a skočíš nahoru, tak maximálně 7A:).Podotýkám, že jsem spáru nebral. TzN. Zavulona sloučit pod gesera a napsat, že se leze přímo nahoru nebo mírně vlevo.
Pro Jirouse - já nevím, ale jsem hodně rád, že si Štěpán s bráchou a ostatníma nenechávaj informace o bouldrech pro sebe, určitě by taky šlo posílat si smsky a jezdit tam potichoučku, ale nevim k čemu by to bylo dobrý. Myslím, že většina lidí co tam teď jezdí, tak tam jezdí kvůli těm novejm bouldrům od bráchů.
Vím, že s to takhle úplně nemyslel, ale víceméně to z toho vyplývá.zdar -du se zase zahrabat do xeroxů.


Jméno: Štěpán Stráník
Datum: 02.06.2009 08:14:37
Předmět: Jasný



Jo je to prostě náhoda s tím videem, jasně že jste se chtěli pobavit a tak, ale prostě někteří to tak asi pochopili :( To Honza: no ještě někdo ten Hypermax zkoušel myslím, že jsem tam nasázel tak minimálně 50pokusů a nic, je to prostě hrozně o síle, díky za podněty :)


Jméno: Jirous Přibil
Datum: 01.06.2009 23:34:50
Předmět: jen rejpejme



 Jen rejpejme, nebo se nic nikam nepohne.

Jasně že mohlo video některé poláky inspirovat ale až natočíme skok z okna tak skákat nebudou, chci hlavně říci, že nás napadlo  vzít si do skal kazeťák spontánně a taky jsme na nic podobnýho nekoukali :) Oheň? ano bylo zde ohniště a my ho znova použili - naše chyba a minule jsem jedno ohniště rozkopal pod mexickou vlnou, asi taky inspirace z videa :).

 

add geser a zavulon, geser je jen varianta zavulona a do průvodce mi nepřijde vhodná, speciálně když jde v podstatě pouze o zákaz jednoho chytu-zbytečně vynucené, ale odlišné a pěkné.



Jméno: Jan Chvála
Datum: 01.06.2009 23:14:10
Předmět: klasa



Je super Štěpo, že ses do toho takhle pustil! Jak řikáš, pokud se budou dodržovat určitý pravidla a hold se nestane z Boru hooodně populární oblast, tak nevidím důvod, aby se mělo něco posrat....

pokusím se taky přispět malinkou troškou do mlína... ale moc toho asi nebude...

Nesnesitelná tíže - 7B/B+ (minule jsem to poslal na prvni ostrej)

Bára - 7B/B+ to samy jak vejs... i když byly časy, kdy mě pěkně potrápila!

Hypermax - 7C (myslim, že to za víc nebude... eště to nikdo kloudně nezkoušel krom mě a martina a martin to nelezl moji technikou) 

Zavulon -7C/C+ (7C těžší, 7C+ lehčí jinak to nevidim) a podle mě byych to s Gesrem neslučoval (je to sice liniema hodně podobný, ale jinak charakterově jsou ty bouldry uplně jiný...) 

 druhou odmocninu jsem lezl 2× a vždy bezúspěšně... myslim že to budě těžší než 7B!

Svatojánek - 7A 

Temnotu v hlouby duše bych možná i nechal 7A+ ale nevim 

A zbytek už si tak nějak nevzpomínám... Snad ta troška k něčemu bude =) Čauvec 



Jméno: Štěpán Stráník
Datum: 01.06.2009 22:23:58
Předmět: Nepříjemnosti



Jasný musí se řešit i nepříjemnosti, ale myslím si že Bor průvodce potřebuje určitě, hlavně se musí dodržovat základní pravidla, jak jsem psal v minulým článku :) Teď si rejpnu já, tak víš že si asi někteří Poláci vzali nešťastný příklad z vašeho videa One Bor night, je to schoda okolností, ale je to tak...myslím že k této situaci vůbec nemuselo dojít...jasně nejhorší je ten potok to tam teče, to je fakt, snad to nebude tak žháví jak si myslíme, teda aspoň doufám...ale v tomhle státě je možný všechno :( budu rád když přispěješ třeba ještě jinými poznatky o bouderech snažím se to dávat dokupy, není to jednoduchý, ale dělám to pro lidi... a snad Andrej sem taky něco napíše, tomu prosím vzkaž, měj se


Jméno: Jirous Přibil
Datum: 01.06.2009 22:05:31
Předmět: Bor



Štěpa už zaregistroval můj downgrade Báry halbrštatové na lezci, myslim 7B

Píši komentáře na lezce, protože tam to taky hledám a případně čtu, tak jako většina z nás.

Průvodci držím palce ale neodpustím si jedovku typu: co bude pak? Zviditelnění Boru a pak zákaz?  Nechci rozhodně Štěpána nijak odrazovat a naopak ti rád pomůžu například šutry zaměřit pomocí GPS ale...všichni víme v jaké zóně se nachází např. Monstrum.

Držim vám palce a víc ze mě teď nedostanete, názvy znám minimálně a většinou až když se jednotlivýmu bouldru pověnuji. Snad jen co mě napadá, šmejk plesk okolo 6A+ a pak všechny lištovačky o stupeň nahoru a siloviny o stupeň dolu :)

Boru zdar.



Jméno: Štěpán Stráník
Datum: 01.06.2009 16:07:35
Předmět: Díky moc



Ahoj Michale, jo díky moc že to projdeš :) jo všechny tak nějak urguju ať se sem podívají a nějak přispějí, třeba na aix jsem už napsal :) měj se


Jméno: Michal Smrž
Datum: 01.06.2009 15:56:44
Předmět: SLIB



Stepo slibuju, ze tvoje sebemrskacsky usili na pruvodci ocenim tak, ze prohledam vsechny lonsky pruvodcovy clanky o Boru a pokusim se podle fotek rozpoznat co nejvic bouldru co jsem lezl a vyjadrim se tak ke klase doufam dalsich boulderu.

Co ostatni? Jirous, Andrey, Svist, FoxR, Honza Chvala,... 



Jméno: Štěpán Stráník
Datum: 01.06.2009 15:15:00
Předmět: Paráda



Tak supr, jen piště dál, škoda že spoustu věcí lidí nevědí co lezli a co by ještě šlo třeba dolů, každej názor je supr a čím víc toho bude tím to bude lepší, snad někdy koncem července bude nějakej ten průvodčík, teda to jsem si dal závazek uf...PS, Vidlo, zkus ještě popřemýšlet co jsi lezl a pak napiš:)


Jméno: Honza Adamec
Datum: 01.06.2009 14:38:43
Předmět: Klasa



Ahoj, jen tak něco v rychlosti co si jakž takž pamatuju.

Absolutní moc a Florian sloučit

Captain Cook - 7A

Fintová hrana - nevím, viděl jsem i hodně dobrých lezců co se tu hodně vytrápilo buď lehčí A+ nebo A

Roling stones - 7A

11 Přikázání - 6C

Black Jack - lehčí 7A pěkný boulder tak bych mu nechal i pěkný číslo

Climax - Lehčí 7A

Svatojánek - 7A

Durex - 6C

DC-S - 6C

Objímání - jeden krok asi 6C+

Střemhlav proti zdi - myslím tak 6C+ ale nevím jak to vypadá teď když štěpán psal že je to nějaký moc vykartáčovaný

Vodní lázně - 6C+

Deathmatch - To mi nějak nesedí pro mě min. 7A

Dolní tr. - 6C max.

Jízda 2 - 6C

Pokustón - 6C

Rajbák - dokáže dost potrápit, hodně záleží na podmínkách a programu asi bych nechal 6C+

Stezka odvahy - 6C za morál

Jízda - 6B+

Kořenová skluzavka - max. 6B+

Ladička - 6C

Lovci lidí s kamerou - Nevím mě to přišlo lehký 6B ?

Ocásek - max.6B

Pradědeček hypermarket - max. 6B

Miňonky a káva - 6A+ ?

No a to je teď asi v rychlosti vše. V některých věcech si nejsem moc jistý tak je radši zatím neuvádím. Samozřejmě jde o moje subjektivní pocity. Snad jsem aspoň trochu pomohl. Zatím čao



Jméno: Zuzana Ulrichová
Datum: 01.06.2009 12:02:47
Předmět: Hustý



Ahoj, tak taky přidám svojí trošku do mlýna..

1a20% bych nechala 7A+; Temnota v hloubi duše 7A+(záleží hodně na tření,ale pár borců se v tom hodně natrápilo,takže bych klidně nechala.)); Fintová hrana klidně 7A; Svatojánek 7A by tomu slušelo (nejtěžší odlepit zadek, rozhodně lehčí než 1a20%); 11 přikázání 6C+; Offline Right 6C+; Climax 7A potrápí :); Pašeráci drog ze stoje klidně 6C+ neni to úplně zadarmo.. To je asi tak všechno co si pamatuju z minulýho roku-u spousty věcí ani nevim, jak se jmenujou :(

Štěpáne hustý, že ses do toho pustil .)

Mějte se Zuzka



Jméno: Michal Smrž
Datum: 31.05.2009 22:35:14
Předmět: sakra....



Stepo tak to je masivni clanek...bohuzel jsem drtivou cast z toho nelez a pokud ano, nepamatuju si nazev :-(

Co si pamatuju:

  • 1 a 20% a tam souhlas. Dal jsem sice na par pokusu, ale neshazoval bych...byly podminky.
  • Fintova hrana...lezl jsem tyden po tom, co to tehda Jirous a spol. udelali...nekdy 2003? Tehdy to bylo 7B a to ne, 7A podle me, protoze do te doby jsem mel i velmi malo 7Acek...
  • zbytek co jsem na Boru lezl budu muset probrat s guru Vildou, protoze si proste nepamatuju tu nazvy ;-( A hlavne jsem tam toho moc nelez...


Jméno: Vilda Chejn
Datum: 31.05.2009 19:41:47
Předmět: Klasa



Ahoj.myslím si, že je takhle pěkné přehledné -díky Štěpo.

Raiden -podle mě 7C+/8A, Duch bez tváře možná taky? Nevylezl jsem. Hemenex mi taky přijde těžší.
Ádr fitnes, život báry hablrštatové lehčí 7B+, nesnesitelná tíže 7B.
Létající koberec 7A+. Shortcat těžší okolo 7B/7B+. Mravkolev poctivé 7A+, Ďáblovo zlo spíše 7A (lezeno pouze ze sedu). Offline -right 6C+. Deathmatch 7A+.Paralizér 6B+ asi, Pašeráci drog ze stoje 6C+? To je zatím na co si vzpomenu, myslím, že to podrobněji projdu a pak napíšu další komment:). Zatím



Jméno: Luboš Mázl
Datum: 31.05.2009 16:44:48
Předmět: Bor - klasa



Ahoj Štěpo,

Každému sedí něco jiného.Takže Shortcat  klidně 7B+,Prontoflex 7B,Poemex 7A+,Techno 7A+,Mravkolev 7A+ pro mě určitě,Madagaskar 7A/A+?(záleží hodně na tření jako u většiny bouldrů,zkoušel jsem to teď znovu a s prolezlými prsty jsem tu lištu neudržel.)Luciferův Bič 7A,11 Přikázání 6C+ max.Brad Pitt 7A lehčí,Durex 6C/C+,Klub sráčů 6C+ max.,Hrubá nekázeň 6C+ max.,Step by step 6C+ max.,ostatní buď souhlas nebo jsem je nelezl.Majzlík  



Jméno: Martin Stráník
Datum: 31.05.2009 15:09:05
Předmět: Klasa



Tak Zavulona a Gesera bych sloučil, přišli mi obě varianty stejně těžký, ať si to leze každej jak chce..

Létající koberec 7A+, Techno 7A+/B, Shotcat klidne 7B+,  Evolet 7A,  Svatojánek 7A,  Durex mozna i klidne 6C a Climax 6C+ a takze Climatex 7A, Black Jack 6C+, Druhá odmocnina 7B+,  Deathmatch urcite 7A spis 7A/A+, Titánovýho kosmonauta bych nechal 7A+..takze asi tak...

Jinak ještě sem doma našel video z Pane bože dej mi sílu  http://martinstranik.ic.cz/Nebesa.mov  



Pole označená (*) musíte vyplnit.
Email slouží pouze pro potřeby redakce.
V textu můžete používat uvedené tagy editoru. Webová adresa se změní automaticky na odkaz pokud ji uvedete ve tvaru: http://www.domena.cz nebo ftp://neco.domena.cz, popř. jmeno@email.cz.






Ověřovací kód